Bezdomovci

30.07.2009 14:20

Ako som už spomínala bola som na ,,vzduchu,, teda na prazdninach u babky a dedka :D....no k téme.Babka mi jeden večer navrhla či by so s ňou neišla na druhý deň do nemenovaného obchodného domu.spomínala som už aj to, že sa mojou ,,dovolenkou necham inspirovať,,!a tak sa aj stalo...pekne sme sa spolocne vo dvojici babka a ja vybrali na nakupi.pred nákupným strediskom som však zbadala ľudí ktorí sa vymikajú nám.špinavý,pod vplyvom alkoholu bez strechy nad hlavou so šiltovkou pred sebou ako žobronia o peniaze.vždy som nad tým iba pokrútila hlavou.ako sa toto všetko môže  diať v 21.storočí?v dobe kedy je skoro už všetko zmodernizované....!no predsa to je a aj bude pokiaľ sa nenájde nejaké vhodné riešenie ktoré by mohlo toto pozastaviť.ale čo sa skrýva vlastne za tými chudákmi aké životné udalosti ich k tomu všetkému viedli?prečo pijú a aké to možno majú ťažké?my navôkol vidíme iba niekoho otravného a nevychovaného a  neseberovného.ten kto si toto myslí by sa mal nas sebou ale poriadne zamyslieť.tak  isto aj ako pri rasizme aj pri tejto temé a  probléme sme si jednotný a rovný všetci .či žijeme v skromnejších príbytkoch alebo v prepychu.otázka prečo si bezdomovci kupujú alkohol ,cigarety miesto jedla?pre nás je akoby jednoduchá táto otázka no pre nich alkohol a fajčenie dopomáha k životu.alkohol im pomáha zbaviť sa aspoň na pár hodín reality a taktieť aj cigarety ktoré obsahujú nikotín a množstvo škodlivých látok ich akoby paralizujú.častokrát umierajú na podchladenie problémy zdravotné ktorým z veľkej časti dopomohli aj návykové látky.do takýchto situacií ich mohlo priviesť veľa vecí.nedostatok peňazí,sociálne záležitosti a ostatné.a teraz otázka čo ak sa nájdu medzi nimi aj tí pocitiví?prečo ich hádžeme do jedného vreca?to nie je správne!!!všade kade sa len pozriete nájdete aj dobré duše len sa musíte velmi hlboko zadívať.verím tomu že raz sa nájde riešenie ako tento kolobeh zastaviť....ved už existujú domovi pre nich bezdomovcov kde im poskytnú starostlivoť no je len na nich či to využijú...týmto článkom som chcela upútať na to aby sme sa na nich nepozerali akoby spáchali nejaký smrtelny čin ale ako na ľudí ktorí majú problémy a sami sa z nich nevedia alebo nechcú dostať lebo ani nevedia ako na to.preto neopovrhujme nimi nenadavme im a vazme si že máme každý deň kde spať a jesť každý deň teplé čerstvé jedlo...

Späť